This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Potovanje na Filipine - Boracay

…»Zzzzzzz … pššššššš … pok« Zvok, s katerim se je začelo moje kajtanje na Filipinih. Očitno je del znanja, ki sem ga morala osvojiti, še poznavanje notranjosti kajta. Na zunanji in notranji tubi mojega novega starega kajta, je namreč zazijala kakih 20cm dolga luknja, ki jo je povzročil pristanek kajta na palmah in žičnati ograji pod njimi…

Spoznavni tečaj kajtanja Portorož

Kiteing is life!

Samo uaaaaau sem rekel, ko sem videl na spletu, da je se organizira spoznavni tečaj kajtanja v Portorožu. „To pa morm it probat.“ sm si mislil. Seveda sem predlagal še kolegu in punci in seveda sta bila oba zainteresirana. Že je bila sončna nedelja in na primorskem je pihal maestral.

solakajtanja

Kitelife Trip Soma Bay

Končno sobota, ura zazvoni ob 04:30 zjutraj ...akcija!! Morje, sonce, veter, kajti, žur...prav težko nam očitno ne bo :) Ekipa Kitelife je že v Egiptu in mi nestrpno čakamo na Brniku, da vstopimo na letalo proti Hurgadi. Last call in že smo v zraku. Pokrajina pod nami se spreminja iz gorske, v mediteransko, že letimo mimo Dalmacije, nato grških otokov, vidimo Kreto na desni, v daljavi se počasi prikaže afriška celina, dolga peščena platforma in nekaj visokih gorskih grebenov.

Kitelife Trip Soma Bay 28.4.2012

solakajtanja

30.4 - 1.5 // Veter malo nagaja, za lahko kategorijo in race opremo se vedno dovolj. Začetniki so pridni in kajt že obvladajo. Za malo animacije ob slabem vetru organiziramo odbojko na mivki in tekmovanje z SUP deskami. Sodniki so kot vedno pristranski in podkupljivi :) Spoznavni žuri so vedno bolj divji, kite inštruktorji ne spoštujejo dogovorjenih pravil, v glavnem vse kot ponavadi. Disciplinska komisija ima zasedanje v petek :)

Puerto Rico jan. 2012

…Portoriko bi lahko opisali kot rajski spot za kajtanje z neskončnimi peščenimi plažami z neomejeno “flata” in odličnimi spoti za kajtanje na valu. Tudi kajtarjev, ki jih srečaš na vodi je malo, pa še tisti so večinoma domačini. Kaj bi si želeli boljšega? Veter, prazne lagune in nobene gneče, strahu, da bi se s kom zapletli…

Kitelife Trip Soma Bay 28.10 - 4.11.2011

thumb

Ko so se že vsi pripravljali na zimo in se resno podali v pripravo toplih zimskih oblačil, smo se mi na lepo petkovo popoldne odpravili na kajtanje v Egipt. Na poti do letališča nas je spremljal sonček in z nami ostal cel teden ter nas vsak dan dobro ogreval. V pričakovanju novih dogodivščin je let minil hitro in mirno.

Kitelife Trip Soma Bay 24.9 - 1.10.2011

thumb

Ko so že vsi zaključili s poletnimi dopusti in se resno podali nazaj v svoje delo, smo se mi na lepo sobotno popoldne odpravili na kajtanje v Egipt. Na poti do letališča nas je spremljal sonček in z nami ostal cel teden ter nas vsak dan dobro ogreval. V pričakovanju novih dogodivščin je let minil hitro in mirno. Na poti do avtobusa iz Hurgade do hotela, je topel vetrič razmršil naše lase, narisal nasmeh na obraz in še povečal nestrpnost in željo po kajtanju.

Report: Spoznavni tečaj kajtanja v Portorožu

alt

Kajtanje želimo približati vsem, zato smo organizirali prvi brezplačni spoznavni tečaje kajtanja v Portorožu, na divji plaži pri Ribiču. Odziv je bil odličen, saj se je na tečaj prijavilo kar 15 ljudi in ga tudi uspešno opravilo. Tečaj bodo učenci nadaljevali v septembrskem Egiptu, kjer bodo opravili še drug del tečaja na vodi.

Hvala vsem za udeležbo!

Kitelife Trip Soma Bay 23.4 - 30.4.2011

alt

Takoj po vzletu letala smo kmalu pozabili na deževno Slovenijo, saj nas je že nad oblaki čakalo sonce. Let je bil miren. Na letališču v Hurgadi smo zadihali vroč egipčanski zrak, doživeli prvi kontakt s preveč prijaznimi domačini in se že peljali proti Caribbeanu, našemu hotelu. Prvo noč smo odplesali v disku…

Read more...

Kite report: Kajt Neretva, Brač Bol, Vodice...

Kitelife

Pozdravljeni,

Letošnje poletje smo "Kajt Lajfovci" preživeli na različnih spotih na Jadranu. Kajtali smo na Neretvi (Kite spot Neretva se nahaja v bližini Blac), pregledali smo spote okrog Vodic, nekaj časa pa smo preživeli tudi na Braču - Bol. Sezona z vetrom letos ni bila idealna, smo pa vseeno uspeli posneti nekaj dobrih slik. Oglejte si jih spodaj...